Clicky

Heidi Schmidt, it-supporterelev

En del af et stærkt fællesskab

Siden hun begyndte hos Netic i september 2018, har Heidi været en del af Netics Service Desk, men er fornyligt rykket over til Netics Operations Team. Som it-supporterelev har Heidi kontakt til Netics kunder, og hun håndterer incidents og overvågning samt varetager dokumentationen af Netics processer og procedurer.

 

En helt speciel drivkraft

“Jeg tænker, at alle, der starter i et nyt job, har et ønske om at gøre det bedste, de kan – en helt speciel drivkraft. Hos Netic føler jeg, at den drivkraft fortsætter.” Sådan siger Heidi indledningsvist om sit arbejde i Netic. Hun tilføjer: “Der er altid en positiv energi på kontoret, som man ikke kan undgå at blive smittet af. I løbet af min tid hos Netic, har jeg udviklet en evne til at sige: Det har jeg ikke prøvet før, men det gør jeg da bare lige.”

Medarbejderne er med på sidelinjen

Udover en positiv energi og stærk drivkraft blandt medarbejderne i Netic, sætter Heidi pris på, at medarbejderne bliver taget med på sidelinjen: “Det er fedt, at alle medarbejdergoderne er opnåelige selv for elever. I sommer var vi alle til Nibe Festival med VIP-billetter til hele virksomheden. Netic er en helt særlig arbejdsplads på den måde. Vi har også lige fået et fitnessrum her på kontoret, og der er medarbejderne virkelig blevet taget med på sidelinjen.”

Afslutningsvist fortæller Heidi, at Netic er en arbejdsplads, hvor man kan knytte venskaber: “Jeg er ikke alene som elev, som mange af de andre, jeg møder på skolen, er. Vi elever er en del af et stærkt fællesskab.”

Ansøg nu

Vi er konstant på udkig efter nye kollegaer, der vil tage del i driften af Danmarks it.