Clicky

 

Netic søger en Atlassian Specialist
Jira – Confluence – ITSM

 

Har du 2-3 års erfaring med Atlassian? Er du teknisk begejstret, og har du samtidig lyst til at arbejde tæt sammen med Netics kunder og sikre driften af deres Atlassian-løsninger?

Hos Netic oplever vi vækst og stigende efterspørgsel efter IT-løsninger på stort set alle fronter blandt både private og offentlige kunder. For at imødekomme denne efterspørgsel søger vi efter en dygtig Atlassian Specialist til vores team af Atlassian konsulenter.

 

Ansvarlig for driften af kundernes Atlassian-løsninger

Med reference til Netics driftsdirektør bliver du ansvarlig for at bygge, udvikle, implementere og drifte primært Jira og i mindre grad Confluence. Som del af et team skal du, gennem kundemøder og løbende dialog, sætte dig ind i kundens forretning og udvikle samt implementere custom-made workflows indenfor Atlassian-produkterne. Du varetager ligeledes den daglige drift og løser eventuelle udfordringer, som gør, at kundernes flow ikke kører stabilt og sikkert. Der vil blive mulighed for at afholde undervisning og workshops i Atlassian både internt og eksternt.

 

Teknisk begejstret konsulent med 2-3 års erfaring med Atlassian

Du kommer med en solid IT-teknisk baggrund, hvor du har arbejdet indgående med drift, implementering og udvikling. Din specifikke uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du kender produkterne og begreberne indenfor Atlassian. Du har flere års erfaring med drift, implementering og udvikling samt 2-3 års erfaring med Atlassian – særligt Jira og Confluence samt eventuelt Portfolio. Hvis du er bekendt med andre produkter under Atlassian-paraplyen, særligt Bitbucket eller CI/CD-værktøjet Bamboo, er dette en stor fordel.

Hvis din tekniske værktøjskasse indeholder certificeringer i Jira og Confluence er dette ligeledes en fordel. Netic vil dog sørge for, at du kan tage de rette certificeringer, og det er derfor mindst lige så afgørende, at du har lysten og erfaringsgrundlaget til at blive certificeret.

Som person er du teknisk begejstret, men du formår at sætte dig ind i kundens forretning og forstå deres behov. Du arbejder struktureret og procesorienteret, og du er ved hjælp af dit overblik i stand til at skabe synergi mellem kundernes forretning og anvendelsen af Atlassian. Du kommunikerer med lethed med både kunder og kollegaer omkring IT-faglige problemstillinger og løsninger, og du formår at tegne et forståeligt billede af komplicerede IT-løsninger. Det er naturligt for dig løbende at holde dig opdateret med nye og eksisterende teknologier indenfor dit område.  

Det forventes desuden, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale. Du bor i hensigtsmæssig køreafstand til vores kontor i enten Aalborg eller Aarhus. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Tiltrædelsesdato aftales i fællesskab. 

 

Et team med højt tempo og godt kollegaskab

Som Atlassian Specialist vil du indgå i vores team af Atlassian konsulenter, som beskæftiger sig med alt fra etablering, drift, udvikling og licensering til migrering og uddannelse. I teamet er der høj faglighed og sparring kollegaer i mellem. Din hverdag vil blive præget af et højt tempo, hvor du lykkes i fællesskab med dine kollegaer. 

Som vores nye kollega vil du blive en del af en arbejdsplads med en åben og ærlig tone, hvor alle har mulighed for at bidrage. Hos Netic har vi et godt kollegialt sammenhold og højt til loftet. Vi lever og ånder for at yde dyb faglighed i alt, hvad vi laver, og vi er ikke bange for at lære nyt – og alt dette med en humoristisk sans og glimt i øjet. 

 

En erfaren og specialiseret driftsorganisation

Netic er en specialiseret it-driftsvirksomhed i kraftig vækst. Vi har i mere end 17 år leveret best-of-breed forretningskritisk it-drift til private virksomheder og offentlige institutioner, og vi bestræber os hver dag på at være en tilgængelig, proaktiv og agil samarbejdspartner med fagligheden i højsædet. Fra vores hovedkontor i Aalborg og afdelinger i Aarhus og København hjælper vores medarbejdere dagligt Netics kunder med håndtering af kritiske it-løsninger.

Hverdagen hos Netic er travl og lærerig, og vi tilbyder et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor medarbejdernes faglighed er i højsædet. Hos Netic ansætter vi mennesker, vi føler kan bidrage til fællesskabet og til at hæve værdien og kvaliteten af vores leverancer og services – og som samtidig selv kan vokse. Vi tør og skal lyse af faglig stolthed, og alle skal have mulighed for at udvikle sig til at blive blandt de bedste af de bedste. Derfor er opkvalificering og relevante kurser en fast del af vores tilgang til medarbejderpleje, ligesom du vil komme til at arbejde sammen med de allerdygtigste specialister i branchen.

 

Vil du høre mere om stillingen?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lasse Christmann, Director of Client Services, på +45 4024 2957 eller lc@netic.dk.  

Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Samtaler afholdes på vores kontor på Alfred Nobels Vej 25, 9220 Aalborg Ø.  

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV samt relevante bilag på job@netic.dk