Clicky

Vores konsulentteam

Vi arbejder sammen, både med hinanden og med vores kunder

Vil du høre mere om vores konsulentteam?   Kontakt os

I Netic forsøger vi at tiltrække mennesker, der kan lide at hjælpe andre, og vi gør en dyd ud af at lade interessen drive udviklingen.

Min vigtigste opgave er at sikre, at mine medarbejdere får de bedste muligheder for at hjælpe vores kunder, så vores kunder kan hjælpe deres kunder.”

Vi dyrker en kultur, hvor vi er åbne og ærlige, alle kan se hvad vi gør. Vi deler dokumentation. Vi deler udfordringer. Vi arbejder sammen, både med hinanden og med vores kunder. Og vi fejrer vores succes’er!

Vi er loyale overfor vores kunder og tager ansvar for deres systemer og deres forretning – det er selve kernen i vores berettigelse.

 

JYSK – Et eksemplarisk samarbejde, der gerne udvides

Netic har givet os fuld transparens i forhold til deres håndtering af vores it. De har opsat dashboards til os, så vi i real-time kan følge med i tingene. Vi har faktisk adgang til præcist de samme tal, som Netics konsulenter har,” siger Lars Nielsen, der vurderer Netics tilgang på denne måde: ”Man skal altså være dygtig for at køre med åbne bøger.

Netic hoster JYSKs E-commerce-løsning samt it for alle JYSKs butikker. Al omsætning i JYSK går på den ene eller den anden måde gennem JYSKs it, derfor er it ekstremt forretningskritisk for virksomheden. JYSK benytter sig også af Netic til andet en traditionel hosting. Netic er en central rådgiver for JYSK indenfor både sikkerhed og databasemiljøer.

Læs casen om JYSK

Tag en snak med os

Udfyld formularen, hvis du ønsker at blive kontaktet af Netic’s driftschef, Lasse Christmann, til en snak om jeres muligheder med Netic.

Alternativt kan Lasse kontaktes på tlf. 4024 2957 eller lc@netic.dk.