image

Din arbejdsdag

Vi har omkring 130 medarbejdere fordelt på vores lokationer i Aalborg, Aarhus og København. Vi kan sagtens være flere, så uanset hvilken baggrund du kommer med, er du altid velkommen til at søge job hos os - både opfordret og uopfordret. Herunder kan du se, hvordan din arbejdsdag kunne se ud og høre mere om, hvordan det er at være en del af Netic.

Vi har omkring 130 medarbejdere fordelt på vores lokationer i Aalborg, Aarhus og København. Vi kan sagtens være flere, så uanset hvilken baggrund du kommer med, er du altid velkommen til at søge job hos os - både opfordret og uopfordret. Herunder kan du se, hvordan din arbejdsdag kunne se ud og høre mere om, hvordan det er at være en del af Netic.

Mød en medarbejder. Mød Martin. Han er IT-konsulent hos Netic

Som IT-Konsulent hos Netic arbejder Martin med håndtering af incidents og patch management i Linux og Windows. Hør ham fortælle om, hvordan det er at være en del af Netic.

Arbejdsdagen i Finance & Administration

Denne afdeling huser Reception, HR og Økonomi. Afdelingen har generelt en stor kontaktflade, både internt og ud af huset. En del af os er de første du møder, hvis du kommer fysisk til vores hovedkontor i Aalborg. Vi sørger for at tage pænt imod dig og få dig videre til en af vores dygtige kollegaer. Vores HR-medarbejderes fornemmeste opgave er bl. a. at sørge for den gode dialog med kommende og eksisterende medarbejdere. Afdelingen sørger også for, at der er helt styr på alt, der vedrører økonomi. Det være sig bl.a. fakturering til kunder, betaling af leverandører, budgetter, lønudbetaling og meget meget mere.

Skriv til Karina, hvis du vil vide mere.

Arbejdsdagen i Projects & Delivery

Projects and Delivery-afdelingen huser Project Managers, der har ansvaret for implementeringen af nye leverancer - de består i de fleste tilfælde i at etablere nye it-infrastrukturer og platforme. Der ud over finder du i teamet vores Service Delivery Managers, hvis hovedopgave er at sikre, at Netic lever op til kontrakternes forpligtelser i driftsperioden. Både Project- og Service Delivery Managers har en stor kontaktflade, både internt og ud af huset, idet de samarbejder med kunder, underleverandører, partnere og hele organisationen i Netic.

Skriv til Yannick, hvis du vil vide mere.

Arbejdsdagen i Legal

Legal-afdelingen er ansvarlig for Netics kontrakter med kunder og leverandører. Vores hovedopgave er at sikre, at kontrakter bliver indgået på en måde, så samarbejdet mellem Netic og kunderne har de bedste forudsætninger for at blive en succes. Vi har derfor kontakt med mange mennesker i løbet af dagen, både i huset og eksternt. Derudover har vi i afdelingen blandt andet ansvaret for ansættelseskontrakter og overholdelse af GPDR, herunder DPO-rollen.

Skriv til Julie, hvis du vil vide mere.

Arbejdsdagen i Sales, Communications & Marketing

På dette jobområde finder du salg, kommunikation og marketing under ledelse af vores CCO. Salg er ansvarlig for at have dialogen med såvel eksisterende, som nye kunder, mens Kommunikation & marketing varetager interne kommunikationsopgaver samt koordinering og udførelse af alle marketingaktiviteter og events. Afdelingen arbejder tæt sammen med de fleste andre afdelinger i huset, dog særligt Legal i forhold til kontrakter samt Projects & Delivery i forhold til leverancer.

Skriv til Claus, hvis du vil vide mere.

Arbejdsdagen i Platform Development

På dette jobområde finder du Netics Platform Development- samt Facility-teams, der begge er under ledelse af vores COO. Afdelingen er ansvarlig for at sikre udviklingen og vedligeholdelsen af Netics Secure Cloud Stack platform, samt tilhørende relaterede services og platforme. Afdelingen arbejder tæt sammen med vores Operations og Cloud Native teams, som står for den daglige drift og implementering af nye kunder. Vores Facility-team har ansvaret for bygningsvedligehold samt Netics datacentre. Arbejdet her omfatter bl.a. drift og vedligehold af datacentrenes kølekapacitet, UPS, nødgeneratorer og relaterede supportsystemer. Afdelingen arbejder tæt sammen med vores Operations-team, ligesom de varetager al dialog og koordinering med eksterne leverandører, som udfører arbejde på bygninger og supportsystemer.

Skriv til John, hvis du vil vide mere.