Vi er Netic. Et samarbejde med os er ligetil.
Fra vores hovedkontor i Aalborg og afdelinger i Aarhus og København hjælper vores medarbejdere dagligt offentlige organisationer og private virksomheder med drift og hosting af kritiske it-løsninger. Altid afsæt i kundernes behov.
Fra vores hovedkontor i Aalborg og afdelinger i Aarhus og København hjælper vores medarbejdere dagligt offentlige organisationer og private virksomheder med drift og hosting af kritiske it-løsninger. Altid afsæt i kundernes behov.
Vi arbejder ikke med kasser, men derimod med dialog
Vi går meget op i, at et samarbejde med os skal være ligeværdigt, og som kunde kan I derfor regne med at blive hørt. Vi ved nemlig, at vi kun ved at lytte og forstå jeres virksomhed og behov, får den viden, der skal til for at yde den bedste service og tilbyde den bedste løsning.
Noget andet vi ved, er at alle applikationer er unikke. Derfor fortjener de også særbehandling. En specialdesignet løsning, der passer til lige præcis din virksomheds behov, er det eneste rigtige.
En sådan løsning vil også understøtte jeres daglige arbejde og hjælpe jer til en mere effektiv arbejdsdag, hvor I ikke skal spilde unødige timer og tanker på jeres applikationer. I kan i stedet koncentrere jer om det, der skaber værdi for jer.
Vi vil, som det første step i samarbejdsfasen, komme med løsningsforslag til et fremadrettet proces. Men i sidste ende er det naturligvis jer, der bestemmer.
Vi bygger bro mellem din forretning og det tekniske grundlag, den bygger på
Hos Netic arbejder vi sammen med såvel private virksomheder, som offentlige organisationer. Den brede kundegruppe gør, at vi har en alsidig og indgående viden om og kendskab til applikationsdrift på tværs af sektorer, brancher og virksomheder.
Et samarbejde med os understøtter jeres daglige arbejde og hjælper jer til en mere effektiv arbejdsdag. Ud fra jeres behov, laver vi i fællesskab en model for det fremadrettede samarbejde og vi garanterer transparens og overskuelighed fra start til slut.
Ved at lade os varetage jeres applikationsdrift, frigives ressourcer blandt medarbejderne, der i stedet kan bruges på andre opgaver. Men det er ikke det eneste. I slipper også for at skulle spekulere på, om jeres applikationer nu fungerer som de skal og om de har den tilgængelighed, I ønsker. I vil altid kunne følge jeres applikationer i realtid. Uanset hvornår på døgnet, I måtte ønske det.
Vi er en del af Trifork
Netic er en del af Trifork. Trifork blev etableret i 1996 og har siden 00’erne leveret kritisk it-infrastruktur til nationale digitale sundhedsløsninger.
Af samme grund er vi vant til at arbejde i et univers, hvor sikkerhed og stabilitet er kernen i alt, vi gør. Denne tankegang bruger vi i vores arbejde; dette uanset, om der er tale om eksisterende eller nye opgaver.
Trifork-koncernen består af mere end 60 forretningsenheder, der alle er lige så dedikerede, som vi selv er i Netic.
Hvis du har spørgsmål om Cloud Operations, applikationsdrift, hosting, eller noget helt fjerde, er du mere end velkommen til at kontakte os. Og hvis der er noget vi ikke selv kan svare på her i Netic, er der helt sikkert en kollega i en af de andre forretningsenheder, der kan.
I Trifork sparrer vi nemlig med hinanden på kryds og tværs.
Til gavn for dig.